Slow Art- Special Day

• Évènements
  • Accessibilité

Le contenu de cet évènement n’est pas disponible dans votre langue.

We nodigen jullie graag uit in onze musea om op een trage, interactieve en meer bewuste manier naar enkele werken te kijken. Via kleine oefeningen spreken we al onze zintuigen aan. We gaan we in gesprek met elkaar en ontdekken andere perspectieven.

De rondleiding richt zich op een selectie van werken uit de collecties, waarbij vooral gebruik wordt gemaakt van VTS (strategieën voor visueel denken).
Er is ook tijd om te tekenen en/​of te schrijven.

Isabel Vermote studeerde Kunstwetenschappen aan de VUB en Moderne Geschiedenis aan de KU Leuven en de FUNDP Namen. Zij is vast verbonden aan de Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België en is er verantwoordelijk voor Museum op Maat’, een programma voor publieksgroepen die niet gemakkelijk hun weg vinden naar het museum. Zij is als gids-voordrachtgever verbonden aan de Bozar, de kunstcollecties van ING, Belfius en van particuliere verzamelaars.