Museum Night Fever x Broodhuis

• Andere
De komst van de herfst betekent dat we weer gezellig binnen kunnen vertoeven. Wij hebben de perfecte activiteit daarvoor!

In het Broodhuis nodigen twee kunstenaarsduo’s je uit om te ontspannen en je onder te dompelen in de architectuur van het museum. Neem deze avond de tijd om stil te staan bij de verbinding met jezelf.

Componist Koben Sprengers zal samen met violiste Clara Levy 4 sessies brengen van zijn Meditations for String Quartet’. En Tamara en Alex nemen je in 4 akoestische muzikale taferelen mee op een reis door de seizoenen van het leven.

Onze gidsen zijn er ook om de mysteries van de werken in het museum toe te lichten.