Fragments d’un parcours amoureux van Chloé Barreau

• Evenementen

In aanwezigheid van de regisseur.
Al meer dan dertig jaar filmt Chloé Barreau haar relaties in Parijs en Rome. Als ze met iemand uitging, filmde ze, maakte ze foto’s en schreef ze erover. Maar hoe herinneren haar exen zich dat? Wat vertellen hun versies van het verleden ons?
Deze film wordt vertoond in Bozar als onderdeel van ons programma Our Burning World: Love is Louder, een reeks films voor wie liefde in al haar vormen wil verkennen.

Chloé Barreau is een Franse regisseur, creatief producent en docent die in Rome woont. Terwijl ze werkte als freelance journalist en televisieproducent, werkte ze ook samen met regisseur Andres Arce Maldonado aan de bekroonde documentaires Stardust Memories (2008) en La faute à mon père (2012). In 2023 regisseerde ze Fragments d’un parcours amoureux, een zeer persoonlijke documentaire die archiefbeelden en interviews combineert. De film werd gepresenteerd op het filmfestival van Venetië in 2023.