Museum Night Fever x De Munt

• Andere
Ontdek de Muntateliers by night en verlies je in een muzikaal labyrint vol miniconcerten, afgesloten door Kiosk Radio.

Elk jaar opnieuw een absoluut hoogtepunt voor de Brusselse musea en cultuurhuizen: Museum Night Fever! Op 19 oktober openen opnieuw tientallen unieke locaties hun deuren voor een gevarieerd programma aan artistieke en feestelijk evenementen.

Voor de editie van 2024 verwelkomen we je vanaf 19 uur in het kloppende hart van de Munt: de Ateliers, waar alle decors, kostuums en accessoires van onze opera’s met veel passie en knowhow vervaardigd worden. Tot middernacht kan je er ronddwalen in een muzikaal labyrint, waar achter elke hoek of bocht een miniconcert kan wachten. Klassiek, jazz, pop of traditionals – je hoort evenveel genres als The Time of Our Singing aan invloeden rijk is.

Laatste halte: een exclusieve Kiosk Radio-set in de laadkaaien. Line-up volgt.