Museum Night Fever x La Loge met Alex Deforce & Doris Hardeman

• Evenementen
  • Lessen, stages en workshops

Ter gelegenheid van het laatste weekend van de tentoonstelling en Museum Night Fever presenteert La Loge een een avond met twee kunstenaars die performances brengen die resoneren met de tentoonstelling. Doris Hardeman onderzoekt de cognitieve toestanden van (non-)performativiteit als een manier om na te denken over onze collectieve neiging tot dwangmatige
productiviteit. In haar performance reflecteert ze over de film van Thu-Van Tran, 24 heures à Hanoï, een theater van wederverschijningen’. Ze ontwikkelt een moment van dagdromen als een manier om via het geheugen in het verhaal te duiken, waarbij de melancholie als een tussentoestand wordt gezien. De geluidsset van Alex Deforce verweeft elektronische geluiden en poëziefragmenten voor een meeslepende, meditatieve ervaring.

----------------------
Uur: 19.00 – 00.00 uur
Begin van de performances: 20.00 uur
Duur: doorlopend
Toegang met een MNF-ticket. Raadpleeg de website van muse​um​night​fever​.be voor meer details.